четвер, 23 квітня 2020 р.

5 клас. Завдання 14. Порівняння десяткових дробів.

   1) Передивися відео уроку.
   2) Розв'яжи і запиши в зошит задачу уроку (умову задачі див. нижче).
   3) Надішли на перевірку вчителю в Classroom чи Viber.

6 клас. Завдання 15. Побудова перпендикулярних та паралельних прямих.


   1). Переглянь відео уроку.
   2). Виконай завдання уроку (див нижче).

   3) Надішли на перевірку вчителю в Classroom або Viber.

5 клас. Онлайн консультація: Знаходження десяткового дробу від числа та числа за його дробом.




середу, 22 квітня 2020 р.

10 клас. Завдання 6. Координати в просторі.

   1) Передивися ще раз відео уроку.
   2) Опрацюй матеріал параграфа 13.
   3) Виконай №13.21, №13.25, №13.34, №13.36.
   4) Надішли розв'язання завдань на перевірку вчителю в Classroom.

6 клас. Завдання 14. Перпендикулярні прямі. Паралельні прямі.

   1). Уважно передивися відео уроку.
   2). Запиши в зошит останню із запропонованих у відео задач, яку розв'язує вчитель. Обов'язково перемалюй малюнок в зошит!
   3). Опрацюй параграф 33.
   4)  Виконай №1506.
   5) Розв'язок цих двох завдань надішли на перевірку вчителю в Classroom чи Viber.

6 клас.Нотатки онлайн консультації: дроби, рівняння із дробами.



5 клас. Завдання 13. Знаходження числа за його десятковим дробом.

   1). Уважно передивися відео уроку.
   2). Запиши в зошит рівняння, яке розв'язує вчитель. Обов'язково справа запиши дії "в стовпчик" до цього рівняння!
   3). Надішли на перевірку вчителю в Classroom чи Viber.



   * Сьогодні онлайн консультація!

понеділок, 20 квітня 2020 р.

6 клас. Завдання 12. Розв′язування задач виду «було – стало».

1) Передивися відео уроку, звернувши особливу увагу на те, як за умовою задачі записати рівняння.
   2) Повтори основні властивості розв'язування рівнянь.
   3) Виконай №1455, №1472.
   4) Надішли розв'язання завдань на перевірку вчителю.

   Запитання для самоконтролю:   
    1. Обидві частини рівняння помножили на число, що не дорівнює 0. Чи змінились корені цього рівняння? Наведіть приклад. 
2. Обидві частини рівняння поділили на одне й те саме число, що не дорівнює 0. Чи змінились корені рівняння? Наведіть приклад. 
3. Сформулюйте правило переносу доданків з однієї частини рівняння в іншу. Наведіть приклад.

* Повтори правила теми "Рівняння. Основні властивості рівнянь". Підготуйся до онлайн тестування.
Онлайн тестування відбудеться в середу. 

5 клас. Завдання 11. Ділення десяткового дробу на десятковий дріб.

   1) Передивися відео уроку, звернувши особливу увагу на правило ділення на десятковий дріб.
   2) Опрацюй матеріал параграфа 41.
   3) Виконай №1461, №1478 (1,2,3).
   4) Надішли розв'язання завдань на перевірку вчителю.

* Повтори правила теми "Множення та ділення десяткових дробів". Підготуйся до онлайн тестування.
Онлайн тестування відбудеться в середу, о 12.00 годині. Триватиме 40 хв.